loading...
بیست لود
ایمان بازدید : 167 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)
                          

خنده دار

خنده دار ، عکس خنده ، خنده کودک

غضنفر رفته بوده بیست سوالی بهش میگن جواب بیسکویته ولی تو لو نده.
میره تو از شماره یک شروع میکنه میگه یه کویته – دو کویته – سه کویته و ادامه میده
به نوزدهمین سوال که میرسه بهش میگن یه راهنماییت میکنیم : با چایی میخوریم.
میگه : قنده!!!

 

گدائه به یه نفر میگه : صدتومن بده بااتوبوس برم خونه،طرف میگه:من فقط ۲۰۰۰ تومنی دارم
گدا:اشکالی نداره،دیگه مجبورم با آژانس برم

 

غضنفر خرش مریض میشه میبرتش دامپزشکی،
به دکتره میگه: میشه دارو هاشو تو دفترچه خودم بنویسی؟؟

 

میگن تو جهنم بابا ها نصفه شبی کولرو که خاموش میکنن که هیچ ! بخاری هم روشن میکنن تازه !

 

به غضنفر قبل اعدام میگن حرفی داری میگه نه!
میکشنش بالا, دست و پا میزنه که حرف دارم میگن بگو
به دوستش میگه : علی خونتون از اینجا معلومه

 

به غضنفر میگن اگه همسر آیندت رو پیدا کنی چیکار میکنی ؟
میگه : یه چَک میزنم تو گوشش میگم تا حالا کجا بودی؟!

 

زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه
گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم. زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه
زن: کیو خوشبخت کردی؟
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه 

 

وصیت یک دختر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد از مرگم مرا غسل ندید آرایشم خراب میشه 

 

نصیحت غضنفرانه : اگر حس کار کردن در شما پیش آمد صبر کنید تا این حس کاذب از بین برود

 

یارو میره دستشوی یهو برق میره شروع میکنه به جیغ و هوار کشیدن و داد و بیداد کردن
یهو زنش میاد میگه چیه چی شده ؟
یه برق رفته فقط
یارو میگه آخیش من فکر کردم انقدر زور زدم کور شدم 

 

خــدایــا مــارو بُـکـش . . . . بــچـه هـای مـــارو بُـکــش

اقــوام مــارو بُـکـش . . . . پــدر و مــادر مــارو بُـکـش

خـدایـا اصـلا هــر چـی مــار تــو دنـیــاســت بُـکــش !!

 

هنوزم که هنوزه، هستند کسایی که وقتی میخوای بری بیرون می پرسن : “کجا !؟”
و بلافاصله بعد از شنیدن جواب “میرم بیرون” از جانب شما قانع شده و به آرامش خاصی میرسند !

 

سالهای ساله دارم پیتزا می خورم ولی هنوز فرق بین پیتزا مخلوط و با مخصوص نفهمیدم…!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
«----------------------------------------------------تبليغات------------------------------------------------------ »

درباره ما
دانلود نرم افزار، فیلم، آهنگ، نمونه سوال و ... www.20Load.ir اماده ی هر نوع خدمات رسانی به شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1007
  • کل نظرات : 211
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 359
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,584
  • بازدید ماه : 1,584
  • بازدید سال : 30,511
  • بازدید کلی : 1,108,377