loading...
بیست لود
مدیریت سایت بازدید : 204 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)
اگه تو اباتر دنبال یه آرایشگاه خوب میگردین من پیرایش میثم  به مدیریت میثم عشرت طلب رو بهتون پیشنهاد میکنم‌.میثم هم آدم خوش اخلاقیه هم از بقیه آرایشگرای اباتر بروز تره،خلاصه از همه نظر از آرایشگرای دیگه بهتره.

اگه دنبال یه سوپر مارکت خوب میگردین من سوپر مارکت میثم به مدیریت محمد فرمانبر رو بهتون پیشنهاد میکنم.این سوپر مارکت دیگه نیاز به تعریف نداره.

اگه دنبال یه ساندویچی خوب میگردین بهتره نگردین چون پیدا نمی کنین،چندتا ساندویچی هست ولی هیچ کدوم به درد نمیخوره،یکیش کثیف کار میکنه،یکی اخلاقه درست و حسابی نداره، خلاصه اینکه بی خیال ساندویچ شید.

اینم بگم کامل ترین مغازه تو اباتر متعلق به آقای بالایی میدونید چرا چون از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو مغازش پیدا میشه.مثلا یه سوپر مارکته ولی از قرص استامینوفن و کپسول 500 گرفته تا قلک و لوازم التحریر و... تو پیدا مغازش میشه.

در ضمن کوچیکترین سوپر مارکت اباتر هم تحت مدیریت بهزاد عاقبت بخیر ملقب به بهزاد فنره.یه مغازه جمع و جور که 24 ساعته بازه و خیلی هم کار راه اندازه.

اگه دنبال یه قصابی خوب می گردین من بهتون قصابی دلدار به مدیریت حسین علی دلدار رو پیشنهاد می کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
«----------------------------------------------------تبليغات------------------------------------------------------ »

درباره ما
دانلود نرم افزار، فیلم، آهنگ، نمونه سوال و ... www.20Load.ir اماده ی هر نوع خدمات رسانی به شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1007
  • کل نظرات : 211
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,552
  • بازدید ماه : 1,552
  • بازدید سال : 30,479
  • بازدید کلی : 1,108,345