loading...
بیست لود
محمد بازدید : 225 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

شما میتونید تمام سوالات شرعی  دینی مشاوره خانواده طب سنتی را از مطرح کنید

این سایت متعلق به یک موسسه در قم است

و جالب اینه که میتونید با موبایل هم سوال بپرسین

جواب سوالاتتونو از دو روش میتونین بگیرین

هم تو ایمیل

و هم به موبالتون

من نمیتونم مطالب جذاب بنویسم خودتون باید ببینین

اگه ببینین معتاد ای سامانه میشید

خودم هم استفاده میکنم

من محمد از کارکنان بیست لود هستم

موسسه در راه حق

سامانه ی پاسخگویی:sms.darrahehaq.com


 سایت:darrahehaq.com


شماره پاسخگویی:10000222333444

شماره ی پاسخگویی:1000222333

از هر دوتا شماره استفده کنین

لطفا اگه واقعا براتون مفید بود نمک نشناس نباشین

حتی تشکر خشکو خالی شما به ما امید کار کردن میده

ما از این سایت سودی نمیبریم

همش داریم پول اینترنت میدیم

با تشکر مدیریت سایت

محمد



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
«----------------------------------------------------تبليغات------------------------------------------------------ »

درباره ما
دانلود نرم افزار، فیلم، آهنگ، نمونه سوال و ... www.20Load.ir اماده ی هر نوع خدمات رسانی به شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1007
  • کل نظرات : 211
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,655
  • بازدید ماه : 1,655
  • بازدید سال : 30,582
  • بازدید کلی : 1,108,448