loading...
بیست لود
محمد بازدید : 280 یکشنبه 06 شهریور 1390 نظرات (0)
من محمد مدیر این وبم  می خوام یه چیزی در باره ی خودم و بعضی از پسرای چت روم تعریف کنم مدتی بود هر وقت میرفتم تو چت روم با یه نفر چت کنم میگفت asl بده تا میگفتم m  (به معنی مرد هستم) طرف میگفت بای میگفتم  چرا مگه من لولو هستم میگفت نه  گفتم پس چی گفت تو پسری  گفتم باشه مگه چیه میگفت پسر با پسر... گفتم ای خدا چی کار کنم چرا هیچ باهام نمیچته هر وقت میرفتم تو روم با هزار مکافات یه پسر پیدا میشد که باهام چت کنه (البته بگم من زیاد اهل چت کردن نیستم) یه مدتی گذشت تا به این فکر افتادم چرا یه ای دی با اسم دختر درست نکنم ....واااااااااااااااااای دیگه از این بهتر نمیشه در عرض ایکی ثانیه  یه گله پسر رو ای دیم میزدن که باهام چت کنن اخه اونا فکر میکردن من دخترم  بعد بهم میگفتن شمارتو بده تا باهم باشیم باهم دوست شیم گفتم اوه اوه  چی کار کنم شماره بدم الان میفهمه که پسرم دیگه باهام چت نمیکنه ولی اشکال نداره  نه یه نفر نه دونفر نه سه نفر نه...... خلاصه بگم از این ادما تو چت روم زیادن که بخوان باهام چت کنن
 اخه چی بگه به شما یعنی بعضی از پسرا بگم خاک توسرتون نه عیبه یه چیز دیگه یه چیز پند اموز بگم
از محمد ش خطاب به بعضی از پسرا:اقا پسر یه خورده خجالت بکش 
خطاب به خودم:برو بابا مردشور اون پند دادنتو ببره




برچسب ها امون از دست پسرا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
«----------------------------------------------------تبليغات------------------------------------------------------ »

درباره ما
دانلود نرم افزار، فیلم، آهنگ، نمونه سوال و ... www.20Load.ir اماده ی هر نوع خدمات رسانی به شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1007
  • کل نظرات : 211
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,734
  • بازدید ماه : 1,734
  • بازدید سال : 30,661
  • بازدید کلی : 1,108,527