loading...
بیست لود
محمد بازدید : 266 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)
سلام
 اگر شما مایل به داشتن کتاب به اسم خودتان و با اطلاعات خودتان هستید من می توانم این کار را برای شما انجام دهم
کتاب
اگر اطلاعات از خودتان باشد فقط 4000 تومان
و اگر دوست دارید اطلاعات مورد نظر شما را من در اینترنت جستو جو کنم و به اسم شما به کتاب تبدیل کنم  60000 تومان
درصورت کسب اطلاعات بیشتر  بامن تماس حاصل فرمایید

به دلیل اینکه بیشتر افراد حال و حوصله ی بانک رفتن رو ندارن میتونن به جای بانک رفتن  با کارت شارژ تسویه حساب کنن ولی دوهزارتومن به مبلغ اصلی اضافه میشه

نکته مهم برای تحویل کتاب ..
-1کتاب را در سایتم میذارم تادانلود کنین ویا لینک دانلود را برایتان میل میکنم(بدون هزینه)
-2از طریق  پست سفارشی که 3 هزار تومن به مبلغ اصلی اضافه میشه

,سایت>www.tahlil-single.mihanblog.com

ایمیل> mohammad.single@yahoo.com

اعتماد شرط کار من است
باتشکر



یه نمونه از کتابی که درست کردم رو توی ادامه ی مطلب دانلود کن
دانلود
برچسب ها کتاب جاوا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
«----------------------------------------------------تبليغات------------------------------------------------------ »

درباره ما
دانلود نرم افزار، فیلم، آهنگ، نمونه سوال و ... www.20Load.ir اماده ی هر نوع خدمات رسانی به شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1007
  • کل نظرات : 211
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,650
  • بازدید ماه : 1,650
  • بازدید سال : 30,577
  • بازدید کلی : 1,108,443